صــ♥ــبــا عـــسلیصــ♥ــبــا عـــسلی، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

هاشورهای خاطره انگیز

شــ ــرح کـ ـامـ ـل تـ ـولـ ـد

1392/3/13 21:34
نویسنده : диjаlу
343 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم به اندازه تمام کسانی که نمیشناسم دوستت دارم و سبدی از گلهای یاس و پونه با یه

آسمون ستاره تقدیم تو به خاطر تولد زیبایت.

Happy Birthdey

صبح بعد از امتحانم رفتم کاراتارو کپی کردم(با فرشته جون)بعدش اومدم خونتون،باهم کاراتو بریدیم،من خیارشورهارو با ژانبون هارو خرد کردم،اومدم تو حموم بشورمت که خسته شده بودی و یه رسوایی به بار آووردی که هنوز یادش میوفتم میخوام بزنمتعصبانی

حالا عکسا»»»»»»»

این عکس کارت های تشکر،که تو بهشون میگفتی کارتای ممنوننیشخند

همین که مهمونا نشستن بهشون دادی،میگفتی اینا کارتای ممنون منهزبان

 

اینم عـــکس پری مهربون تولد

اینم دخمل خوشمل ما که گلِ سر قبلا مامانشو زده

اینم صبا خانومی با هدیه هاش

کیک صبایی

حالا شمعارو فوت کن تا ١٠٠سال زنده باشی

از بس وول خوردی،عکس بد شد،البته،کادوهارو قبل کیک باز کردی،تور رو سرتم کادو خاله پروانس و پیراهن تنتم کادو زن عموت،خودش کلاه داشت ولی تو تور گذاشتی

انگشت نزن به کیک بچه

اینم یه عکس خوشگل با گیتاری که مامانت برات خریده بود و پراهن قرمزت با کلاهش

اینام عکس صبا عسلی تو متولدین ١١/٣/.... توی نی نی وبلاگ

بازم میگم:

تـــــــــــــــــــولـــــــــــــــــــــــــــــــدتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

مـــــــــــــــــبـــــــــــــــــــارکـــــــــــــــــــــــــ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

☆ یاسمین ☆
19 خرداد 92 16:14
تولدت مبارک خوشگل خانوم
مامان آوا
23 خرداد 92 20:49