صــ♥ــبــا عـــسلیصــ♥ــبــا عـــسلی، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

هاشورهای خاطره انگیز

شنبه،12/5/92...مهمونی صبا

1392/5/17 17:41
نویسنده : диjаlу
335 بازدید
اشتراک گذاری

برای شنبه مارو دعوت کرده بودی خونتون...

با این که قبلا افطاری اومده بودیم خونتون ولی ایندفه مخصوص بود...

به باباتینا گفته بودی که میخوای فقط عمو علی اینارو دعوت کنیزبان

رفته بودی کاغذ آوورده بودی و میگفتی که من چیزایی که لازم رو میگم تو بنویسنیشخند

منم برات کادو خریدم،عکسشو میذارملبخند

سر سفره شمعم روشن کرده بودی،میخواستی آینه هم بذاری مامانت نذاشتنیشخند

جعبه کادویی خودم کادوتو گذاشتم،میخواشتم برش گردونم،اول که جیغ جیغ کردی گفتی نمیدم،بعدم قهر کردی،من جعبه رو گذاشتم رو تخت اومدم بیرون،جنابعالیم اومدی پرتش کردیعصبانی
ولی من نیاووردمشنیشخند

همین دیگه...خبری نیستمژه

اینا عکسای تول محمده که دوتاش تو پست قبلی بود....

 

 

 

 

اینا هدیه ها و کارتای مسابقه،توی هر پاکت یه کارت بود،دو نفری که کارت رمز بهشون میوفتاد برنده لپ لپا بودن،و کاکائو ها هم به همه داده شد.
تو و امیر علی برنده شدید،البته با تقلبنیشخند
بهت گفتم کدوم پاکتو بردارینیشخند
البته جایزه ی امیرعلی مال تو شد،چون دخترونه بودمژه

 

عکس هدیه هایی که برات گرفتم...

جعبه کادویی،از زاویه ی بالا و رویه رو

هدیه ها...

جعبه ی جواهرات چوبی...

 

گیره های چوبی...

دوتا قلبا مال من و محمده

به حروف روش توجه کن :)

 

CD

تینکربل مال من و محمد شدنیشخند

نمای کلی...

ادامه نوشت:عکس مخصوص هنوز شک دارم بذارم یا نه!!!

ادامه نوشت:عکسای تولد نفیسه هنوز دستم نرسیدهکلافه

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان السا
11 خرداد 93 18:01
سلام تولدت مبارک عزیزم